Paalten Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Hei Har en 190E 2.0 93 mod og nå har jeg fått tilbake et problem jeg har hatt før, det er det at når jeg har kjørt i 5 minutt så begynner clutchen og slure nå sykt, bilen ruser seg, men drar ikke. bytta clutchen, utløserlageret og clutch plata. så jeg lurer på om det kan være "clutchstempelet" som henger seg opp og ikke går helt ut igjen? noen som vet eller har opplevd det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Hydraulisk clutch? Byttet du trykkplaten sammen med clutchdisken? Jeg ville i alle fall sett på stempelet, og alle bevegelige deler rundt dette. Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paalten Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 ja, det er hydraulisk clutch på den, skifta også trykkplaten, skal ta den opp på bukken en dag og sjekke og sjekke stempelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Det får du gjøre.. Det er ikke så mange andre ting de kan være.. Det kan også være gaffelen som er gåen/slitt - Vet ikke om du har det, men min VR6 (VW) med hydraulisk glutch har gaffel :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paalten Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 aha, når jeg skal ta den opp på bukken skal jeg ta ned girkassa for og sjekke om svinghjulet (må kanskje dreies ned) men i hovedsak skal jeg sjekke clutchstempelet og sylindern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Clutchstempel, sylinder og eventuelt "gaffel" inne i girkassen.. :-) Dette er omtrent alt som finnes i clutch-systemet på bilen, i tillegg det du allerede har byttet :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Det sitter også to hydrauliske clutchpumper på bilen. Den ene sitter rett bak pedalen - sjekket denne? Jeg har opplevd det samme som deg før og da var denne defekt Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paalten Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 vet, skal ta og bytte den hovedsylynderen(den under pedalen, men takk for svar uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg