Gå til innhold

Paalten

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Paalten

  • Bursdag 08/01/1994

Contact Methods

  • Bosted
    Rognan

Profile Information

  • Gender
    Male

Paalten's Achievements

  1. vet, skal ta og bytte den hovedsylynderen(den under pedalen, men takk for svar uansett :)
  2. aha, når jeg skal ta den opp på bukken skal jeg ta ned girkassa for og sjekke om svinghjulet (må kanskje dreies ned) men i hovedsak skal jeg sjekke clutchstempelet og sylindern.
  3. ja, det er hydraulisk clutch på den, skifta også trykkplaten, skal ta den opp på bukken en dag og sjekke og sjekke stempelet.
  4. Hei Har en 190E 2.0 93 mod og nå har jeg fått tilbake et problem jeg har hatt før, det er det at når jeg har kjørt i 5 minutt så begynner clutchen og slure nå sykt, bilen ruser seg, men drar ikke. bytta clutchen, utløserlageret og clutch plata. så jeg lurer på om det kan være "clutchstempelet" som henger seg opp og ikke går helt ut igjen? noen som vet eller har opplevd det samme?
  5. hei igjenn, har tatt meg en god kjøretur idag og da fungere alt fint.. men takker for tipsene :)
  6. aha, gjelder dette nytt svinghjul også? bytta cluchen med svinghjulet og utløser lageret.. og et spørsmål til, hvordan "maskinerer" du svinghjulet?
  7. Hei Har en 190E 2.0 1993 mod med 5 trins manuellkasse. har et problem med at turtallet stiger drastisk etter det har passert 2000 omdreininger skjedde for 2 uker siden og, men da bytta jeg cluch (kjøpte ny cluch hos mekonomen).. men nå har da dette oppstått på nytt. Hva kan det være? takker for svar :) hilsen frustrert 190 eier..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår