loffen Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 hallo hvet noen hvor jeg for kjøpt gule koni dempere til mk1 min?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Simco? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 http://www.kollevold.no Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffen Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 rodin & co er importør.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by nitewlkr rodin & co er importør.... men der får du ikke handlet som privat person uten att du har med deg rekvisisjon fra ett firma som har konto hos dem, uansett om du betaler kontant eller på kreditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Geir A men der får du ikke handlet som privat person uten att du har med deg rekvisisjon fra ett firma som har konto hos dem, uansett om du betaler kontant eller på kreditt. javel... har handlet der før jeg uten,de hadde en avtale med VACN Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by nitewlkr javel... har handlet der før jeg uten,de hadde en avtale med VACN Ok, har bare sett det henge ett skilt med den opplysningen på veggen når jeg har vært der å hentet deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg