Stampede Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Brock B2 felger 9x16 ET30 med boltsirkel 4-100. Dekk er Falken i dim. 215/40x16. Felgene passer f.eks. Golf , Polo eller annen bil med 4-100. Har hatt hjulene på en 2000 model Polo Open Air. Det er et par hakk i to felger, ikke kantkjørt, ellers er de helt fine. :) 6500,- burde være bra.... Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 har du noen bilder? vet du om jeg får de på min 1992 modell VW Polo 2F...tenker ikke på boltesirkelen, men på at det er 16"...tror nemlig maks størrelse er 15"(da uten å valse) Send gjerne bilder til: wiggoc@online.no Takk! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarius Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Har disse Polert kant ? Isåfall.. interessert. Send gjerne bilder til meg og om du har: marius@xi.no Siter 86' Ascona 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 er disse solgt eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 send noen bilder til meg også! Jeg er interressert men må se iallefall s ehvordan de ser ut først :) EDIT: Fant bilde av dem nå. på Calibra tilogmed http://www.lenk-opel-tuning.de/images/calibra/calibra4090.jpg Var ikke veldig pent men helt ok, tror jeg dropper det for det :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme har du noen bilder? vet du om jeg får de på min 1992 modell VW Polo 2F...tenker ikke på boltesirkelen, men på at det er 16"...tror nemlig maks størrelse er 15"(da uten å valse) Send gjerne bilder til: wiggoc@online.no Takk! Mvh Mads Passer hvis du bruker spacer og bredder skjermene 8-10 cm på hver side Men et helvete å kjøre på. 7-15 ET 38 krever en del valsing Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 SOLGT :( Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Stampede SOLGT :( faen Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Gou faen He-he.... :) Det sa jeg når dem forsvant også..... Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg