Gå til innhold

verdi 98 vw golf 4 gti EXCLUSIVE?

Ranger emnet


oter11

Anbefalte innlegg

vurderer om jeg skal selge golfen komplett eller i deler,kommer an på hva som er mest lønnsomt?

bilen har defekt trykkplate/utløserlager,og har ellers noen skjønnehetsfeil i karroseri,bla flassing av lakk på fanger foran,og isspreng i fremre nedkant av fremdørene.

bilen er eu godkjent i vår/sommer,1 2. feil,lekasje på ene bakdemperen(skiftet begge bak)

bilen har gått 185k,skiftet olje ca hver 5k,og bruker ikke olje imellom hvert skift.

bilen har ac som virker bra,el soltak,el vinduer,recaro skinninteriør,justerbart senkesett,chippet,effektanlegg

 

regreim er skiftet for ca 10k siden

 

går rimelig bra :cab

 

hva kan man man selge noe slikt for komplett?er 20k en grei pris?

og hva kan man ta igjen for motor?recaro interiøret?

 

har et par gamle bilder(ser lik ut enda,bortsett fra clutch felgene er solgt)

 

002-7.jpg

001-10.jpg

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte golfen min for 18 tusen i fjor sommer. Det var en 1.6, med sensor feil, så turtallet gikk kun til 4000 + stygg i lakken. Eieren før jeg hadde "lakkert" den med rulle. Eneste som var spesielt med golfen jeg solgte var 19" hjul + 2DIN spiller med GPS

 

Så om du vil ha 20 tusen for alt, så får du nok solgt hele bilen fort. For det er en veldig grei pris. Du kan nok sette 30 tusen å, så har du noe å prute på ;)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil bli kvitt hele bilen så er det dumt å selge den i deler. Selger du f.eks det som folk vil ha, som motor, interiør, dør deksler og lykter så sitter du igjen med ramma som du må prøve å få fraktet bort til slutt

 

Så om du vil bli kvitt bilen pga plass, så selg bilen hel ;)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår