Huskyjenta Skrevet November 28, 2013 Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Hei. Har en V70 1997 som de siste dagene har begynt å lugge/rykke på bykjøring. Skjer som regel i lave hastigheter, f.eks. når jeg gir gass etter å ha gira ned og kjørt over fartsdumper, eller etter nedbremsing og påfølgende skifte fra første til andre gir, eller andre til tredje gir. Kan også fortsette å lugge ved kjøring i jevn hastighet i andre gir. Gir seg ved høyere hastigheter. Bilen har nettopp vært inne til service og skifta oljefilter, olje, bensinfilter, termostat, en fjær bak og begge stabstag foran. Ingen lamper lyser, og jeg hører ingen ulyder. Noen ide om hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audii100CC Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 du hadde bytta bensinfiltre?Har samme problem med min, bare den lugger og skyter noe for jævlig til tider!Det du kan gjøre er å bytte LMM (luftmassemåler / luftmengdemåler) disse pleie å gå med ugjevne mellomrom :/Min er omgjort til vinterprosjekt takket være onkel politi ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasn89 Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Det sitter en tempsensor på undersiden av insugsmanifoilden som er en svakhet på dissemulig d kan vere den. Når det gjelder luftmassemåleren anbefaler jeg at du tar ut sensoren(woldramen) og vasker den med blåsprit,får det på de fleste malingsbutikker og noen bensinstasjoner.verdt et forsøk å prøve i og med at luftmassemåleren er en stiv pris på. Siter Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg