chrisern20 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Hei. noen som kan forklare meg hvorfor jeg til tider får sånn klakk klakk klakk lyd fra venstre bak hjul når jeg kjører, og vis jeg stopper også begynner å kjøre igjen så er den borte en stund. det begynnte igjen idag. og det er en stund siden sist liksom. håper noen har noe svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Merke, modell og årgang er da kjekt å vite ;) Går ut ifra hjulboltene er sjekket og drivaksler om du har det bak. Hjullager lager mer romlelyd en klakking. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Det er en toyota celica t20 97 1,8. jeg har ikke sjekket hjul boltene nei. men sist jeg satt på hjulet så var dem stramme nok. men når jeg kjører så til tider så kjenner jeg att bilen på en måte kaster seg veldig litt til venstre side så begynner dunk dunk lyden helt til jeg stopper helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Tror du må ta en seriøs sjekk av hjulopphenget og drivverket bak. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet November 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 oppdatering: lyden er nå borte. bytta nye støtdempere bak;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg