Rattatta Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Sliter med noe el. feil på min doning, prøve her, før volvo folka lopper meg :p 1. Kupelyset virker bare av og til, men når jeg tar nøkkelen ut av tenninga, da slår de seg på. 2. Når jeg snakker i tlf(org volvo handsfree) justerer volumet seg, gradvis ned, av seg selv... 3. Volum og skippe knapp "dingsen" på rattet, (høyre side) blinker. 4. Ingen tegn til "liv" i tilhengerkontakten, Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet November 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Snakket med volvo i dag. Måtte feilsøke selv, ang kupelys... slår lyset seg på når jeg åpner andre dører en førerdør ? var det bare førerdøra var d antagelivis et rele i døra, som kostet mange tusen kroner... Sjekket nå i kveld, men lyset slår seg ikke på, uansett dør som blir åpnet. Bare gulvlys. Ingen som kan hjelpe på dette forum ???? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg