Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by NoLimit Takk for det :) Audi emblemene bak blir IKKE fjernet. Kanalene er lakket ja. (det ser du jo ganske så tydelig på bildene;) ) S4 bakfanger kjøper jeg ikke pga prisen. Og bakfanger er faktisk lakket ned. MEN de bommet STYGT på fargen. :mad: Syns bilen ser fin ut jeg!! farlig lik S4n min borsett fra fargen... Norskbildelsenter selger hele speilhus i crome til bilen din til 900kr S4 bakfanger kan du få kjøpt billig hos Kjell Johanson bil A/S fem min sør for strømstad. autorisert Audiforhandler i sverige. kompis av meg kjøpt full S4optic til sin nye A4 8E og havnet på halvpris. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by TropicX Gjaldt det meg å?!?! :) Synes den bilen din er skikkelig rå jeg! Hvorfor selge den? Ja... Send meg noen bilder da!!!:) Er interesert jeg.... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Syns bilen ser fin ut jeg!! farlig lik S4n min borsett fra fargen... Norskbildelsenter selger hele speilhus i crome til bilen din til 900kr S4 bakfanger kan du få kjøpt billig hos Kjell Johanson bil A/S fem min sør for strømstad. autorisert Audiforhandler i sverige. kompis av meg kjøpt full S4optic til sin nye A4 8E og havnet på halvpris. [/b] Ja jeg må nok ha speilhus i crome ja.. ikke så helt ille pris heller egentlig. Kanskje jeg tar en tur dit i neste uke og handler litt. Har du noe e-mail adresse eller url til hjemmeside hos Kjell Johanson bil A/S ? Har egentlig ikke tenkt å handle s4 bakfanger men er det en bra pris og jeg har penger jeg er NØDT til å bruke så handler jeg nok :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by rlsa Ja... Send meg noen bilder da!!!:) Er interesert jeg.... http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=844&PHPSESSID=f118c05bb053c82a2c49e13a8eb7a375 bilder. Om url ikke fungerer så ligger de på VACN Hjemmesiden. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Du har PM! :D Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by NoLimit Ja jeg må nok ha speilhus i crome ja.. ikke så helt ille pris heller egentlig. Kanskje jeg tar en tur dit i neste uke og handler litt. Har du noe e-mail adresse eller url til hjemmeside hos Kjell Johanson bil A/S ? Har egentlig ikke tenkt å handle s4 bakfanger men er det en bra pris og jeg har penger jeg er NØDT til å bruke så handler jeg nok :D Fant ikke noe annet enn tlf i farten: 0046 526 4990 Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by NoLimit Ja jeg må nok ha speilhus i crome ja.. ikke så helt ille pris heller egentlig. Kanskje jeg tar en tur dit i neste uke og handler litt. Har du noe e-mail adresse eller url til hjemmeside hos Kjell Johanson bil A/S ? Har egentlig ikke tenkt å handle s4 bakfanger men er det en bra pris og jeg har penger jeg er NØDT til å bruke så handler jeg nok :D Kjøp orginale S4 alu speilhus i stede, da får du samme størelse på begge speilene. Ligger masse til salgs på http://www.ebay.de til en billig penge ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Mort1 Kjøp orginale S4 alu speilhus i stede, da får du samme størelse på begge speilene. Ligger masse til salgs på http://www.ebay.de til en billig penge ;) Hmm.. da kan du få oppgaven og finne dem til meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by NoLimit Hmm.. da kan du få oppgaven og finne dem til meg :D Er bare å søke på litt forskjellig. Her er jo ett sett. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=64882&item=7908311041&rd=1 Her er det flere Lykke til ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Mort1 Er bare å søke på litt forskjellig. Her er jo ett sett. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=64882&item=7908311041&rd=1 Her er det flere Lykke til ;) takk takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by NoLimit Hmm.. da kan du få oppgaven og finne dem til meg :D Var ikke så lett å bestille... Noen hint?? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Var ikke så lett å bestille... Noen hint?? nei det fant jeg også ut.. jeg er ikke stødig i tysk heller så det der gikk heller dårlig.... (Man I want your car... :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by NoLimit nei det fant jeg også ut.. jeg er ikke stødig i tysk heller så det der gikk heller dårlig.... (Man I want your car... :D) Nei han får veilede oss!!! :D (Alt er tilsalgs for penger, har litt trøbbel med ene turboen:( ) Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo (Alt er tilsalgs for penger, har litt trøbbel med ene turboen:( ) Sedan ligger vel en del høyere i pris? "har trøbbel med ene turboen" ... tsssssssss... ;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by NoLimit Sedan ligger vel en del høyere i pris? "har trøbbel med ene turboen" ... tsssssssss... ;) hehe.. Ligger alt fra 50 000 -100 000 over etter hva utstyr og modell og tilstand i følge Møller. men får importert en 98 modell til i underkant av 400 000 hvis du er heldig. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg