benredik Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Komplett rs4 styling og aluvinge! Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by benredik Komplett rs4 styling og aluvinge! milldt sagt OPPBRUKT Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by benredik Komplett rs4 styling og aluvinge! Du er flink til å kødde du.. :D sier som mandel.. mildt sagt oppbrukt.. og mindre pent etter min mening.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by NoLimit Du er flink til å kødde du.. :D sier som mandel.. mildt sagt oppbrukt.. og mindre pent etter min mening.... veldig enig i at det er stygt. min post var en smule useriøs :/ Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 vet ikke helt om det passer eller ser bra ut, for jeg hakke sett disse lyktene før.. Men hva med nye baklykter.. Ikke lexus-look, den er for oppbrukt. Men den hvite eller den sota nede til høyre på bildet.. Ikke vet jeg!? :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 eller ehrm.. prøvde og lime de på et bilde jeg fant av bilen din, i photoshop.. Var ikke helt lekker akkurat :D så vi glemmer den posten vi ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Mandel eller ehrm.. prøvde og lime de på et bilde jeg fant av bilen din, i photoshop.. Var ikke helt lekker akkurat :D så vi glemmer den posten vi ;) hehe.. ;) Tror jeg støtter den ja. Blir nok ikke gjort noe særlig mer med bilen utvendig nå. Kanskje begynne å gjøre litt inni.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 DVD :D !! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Det er vel stygt å harry med DVD og sikkert............! :ass Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by rlsa Det er vel stygt å harry med DVD og sikkert............! :ass hvem mener det? Skal jeg beholde bilen en stund så kan det nok hende det blir dvd ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Da var bilen senket litt til og fått på m3 "flisa" bakpå. Mangler bare litt toning nå så..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Meget pent! :) BMW deler og slikt er flott :) Hvor langt ned har du skrudd gewinden nå da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Jonte Meget pent! :) BMW deler og slikt er flott :) Hvor langt ned har du skrudd gewinden nå da? :) hmm.. litt vanskelig å si.. er vel senket ca 90mm foran nå tenker jeg. Bak er det fortsatt 80mm. Men jeg jobber med saken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 slettes ikke dumt<!> Hvor lenge har du hatt bakrutespoileren? har ikke lagt merke til den før jeg.. er det han "gratis-toneren" som skal fikse rutene dine? så rutene til han med a4stv'n og rutene hans var pene.. mvh Fredrik Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Mandel slettes ikke dumt<!> Hvor lenge har du hatt bakrutespoileren? har ikke lagt merke til den før jeg.. er det han "gratis-toneren" som skal fikse rutene dine? så rutene til han med a4stv'n og rutene hans var pene.. mvh Fredrik Bakrutespoilern har jeg hatt på i ca 2 år. ;) Rutene til han med a4 avant`en ble IKKE pene så han "gratis-tonern" skal nok ikke få røre bilen min nei... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg