Mort1 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hvis du på liv og død skal koste på mere på audi'n din, hva med S4 ratt og skinnstoler :D S4 ratt Skinn sportstoler Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74_vw1303s Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 få av skvettlappene....:rolleyes: Siter http://www.regenstadt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by 74_vw1303s få av skvettlappene....:rolleyes: Hvorfor i all verden skal dem av? 1. Det er penere MED skvettlapper. 2. Steinsprut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74_vw1303s Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Du som spør om det er noe som kan endres....:rolleyes: Jeg synes det er finere uten skvettlapper... var bare det:D Siter http://www.regenstadt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by 74_vw1303s Du som spør om det er noe som kan endres....:rolleyes: Jeg synes det er finere uten skvettlapper... var bare det:D hehe.. ja sant nok :D Bilen blir som den er. Jeg ser den som helt ferdig nå jeg. :) Bare litt smådetaljer nå så... This thread is closed :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Skummelt. Anser bilen som ferdig? Hva skal du finne på i fritiden da?? Jeg gruer meg til mine er ferdige. :) Neida, jeg synes du burde gi deg nå. Bilen er kjempepen og jeg synes du skal beholde den akkurat slik den er. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 tror jeg alldri blir ferdig jeg.. alltids noe å finne på:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Mirus Skummelt. Anser bilen som ferdig? Hva skal du finne på i fritiden da?? Jeg hehe..godt spørsmål.. Må vel bare pusse og pusse og gnikke og gnikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by NoLimit hehe..godt spørsmål.. Må vel bare pusse og pusse og gnikke og gnikke.. Høres ut som en god plan. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg synes du kan få på en rs-fanger jeg da, det er rått det... Men bilen din er jo kjempe fin som den nå også da:peace: Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by NoLimit hehe..godt spørsmål.. Må vel bare pusse og pusse og gnikke og gnikke.. Pusse og pusse og gnikke og gnikke gjør man vel til vanlig oxo.... ;) Men rart når man liksom er "ferdig" med en bil.. Litt kjedelig og ikke vente og glede seg til noe.... (Er jo bare å bestille noe fra Powerzone så blir tiden enda lenger....:( ) Satser på min blir ferdig til sommeren jeg oxo, men kommer ofte noe man har lyst på..... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 tja, når man er "ferdig" med en bil begynner man vel å tenke igjennom detaljene? ;) Stig; synes kansksje du skal vurdere slik interiør sølv lakkering av listverk som det stod om på vacn (eller var det her?) koster ikke mye og gjør seg godt! Sportsratt er også en god ide. Evt skaffe slikt S-ratt, nå som bilen din er blitt ganske så alright! Eller evt noe S-Line/sportspakke som kanskje virker litt mer originalt for bilen din. En runde Tectyl er jo praktisk og greit salgsvirkemiddel for et evt senere salg! ;) Enig i at det kanskje er "sleekere" uten skvettlapper, men er så forbannet glad for at jeg har det på min pga all steinsprut og søle. Bak går det jo bare på fangeren, litt billigere om det så skulle være noe som "går galt". Dessuten ingen krise at de står der heller. Hehe, tror de som er mest "glad" i bilen din slik den nå er er fra vacn ;):D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 kanskje du skulle montere dvd i audien, stig? :) Når det eksteriøre er ferdig, så kan man jo begynne med interiøret.. Er kjett og ikke ha noe og bestille deler til ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Få speila på beggesider like stor! Kjøp deg et engelskt venstrespeil, så har du to små speil!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by rlsa Jeg synes du kan få på en rs-fanger jeg da, det er rått det... Men bilen din er jo kjempe fin som den nå også da:peace: bytte ut S4 fangern med rs front...? Dream on... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg