Rubenevo Skrevet November 8, 2013 Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Hei!Hvilke av disse to bilene er best? henholdsvis snakk om 1992 Prelude og 1999 TT. Fordeler/ulemper ved denne typen biler? Liker TT veldig godt, fordi det er en ordentlig sportsbil, trekker oppmerksomhet osv. Er det lov til å ha 4 personer i disse typen biler? i og med at de er 4 setere Kan disse brukes som helårsbil? om både vinteren og sommeren og det som er i mellom?. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 8, 2013 Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Viss bilen har 4 seter og er registrerte for fire personar kan dere være fire personar i bilen. Det står i vognkorte kor mange personar bilen er registrert for. Audien kan i allefall brukes som heilårsbil. Men du må tenke på driftsikkerhet, kjøreegenskaper og opplevd kvalitet både på interiør og korleis bilen er lagt. Audien er også ein nyare og meir sikker bil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubenevo Skrevet November 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 så hvis det er 4 seter så kan man ha 4 personer i den? hvordan er kvaliteten på 1999 modellen til Audi TT? kjøreegenskaper osv, det som du nevnte. Prisklassen jeg har tenkt når det gjelder TT er fra 50-80.000, får jeg en god TT for den prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Uten å mene noe om disse bilene spesifikt, så er det noen biler i denne klassen som ikke har plass til personer som er 180-185 cm høye i baksetet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubenevo Skrevet November 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 (endret) Uten å mene noe om disse bilene spesifikt, så er det noen biler i denne klassen som ikke har plass til personer som er 180-185 cm høye i baksetet. jeg mener det skal kunne gå bra at det ikke er plass til høyere ;) Audien jeg ser på er også Quattro, er det god kvalitet på disse bilene? på både eksteriør, interiør og det tekniske? Endret November 9, 2013 av Rubenevo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg