Excaliburz Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Hr kjøpt meg en Scorpio 2.8i GL og har planer om å montere på 2 stk. kon-filter istedet for luftfilterboksen og lurer derfor på om noen her vet om det går ann med tanke på luftmengdemålerene og hva jeg evt skal gjøre? Mvh. Kim Henriksen onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Ja det går ann det.. bare sett filtra på etter luftmålerene. Har planer om å gjøre det samme selv.. så legg ut bilder da så jeg får se hvordan det blir :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by momo Ja det går ann det.. bare sett filtra på etter luftmålerene. Vet du om det er vanskelig å fikse dette da? Hvor får jeg evt kjøpt adaptere?? Mvh. Kim Henriksen onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Adaptere vet jeg ikke om du får tak i, man må helt sikkert lage det selv. har ikke sett noe særlig på det. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by momo Adaptere vet jeg ikke om du får tak i, man må helt sikkert lage det selv. har ikke sett noe særlig på det. JEg vet dette ikke har noe med luftfilter og gjøre, men kunne ikke du lagt ut bilder av Scorpioen din?? Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg