kadettc20net Skrevet November 4, 2013 Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Heisann. selger en honda b16 turbo motor komplett med datasprut ferdig mappet. Orginal B16A Vtec orginalt 160hk, Innspisert,Honet,nye stempelfjærer og pakninger. Nylig komptest tatt og funnet ok. Custom turbo kit (Equel length manufold/Turbonetics Turbo/TurboXS WG) Presision 525cc dyser Valbro 255 bensinpumpe Metal Head Gasket 2mm Custom eksos fra turbo til SRS catback AEM EMS 30-1080 koplet til Uego for logging Justerbar Bensintrykk regulator progresiv MSD 3bars mapsensor Oppgradert veivhusventilasjon HKS type soppfilter Hasport Motorfester bilen bremset 310whp på 0.8 bar oljekjøler,filterflytter og quaife atb diff kan følge med. gi bud :) er også monter sinter clutch å cnc maskinert svinghjul på 3.8 kilo. flere bilder sendes på mail. gi BUD :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 4, 2013 Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Husk prefiks foran tråder på kjøp og salg, takk. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baahu Skrevet Juli 4, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2023 Hei, er intressert 🙂 Hvor langt har denne gått siden nybygg? Hvem har bygget motoren? Om den er god to go vil jeg by 38k for den, men ønsker selfølgelig å se den før jeg bestemmer meg 🙂 Mvh Bård Huseby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg