kingalne Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Fannt ut da eg satt på sommerfelga, at den ene bremsecalipperen bak kun bremser mot ene sida av skiva, slik at den sida av skiva som står ut er tilgrodd og stygg.. Hvordan skal eg få calipperen til å gripe likt på begge sider ? og det vil slites likt på skiva, så den blir blank på begge sider.. Er calipper deffekt lr ? bremse effekt er bra .. ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Riv av calipperen, det er sleidene dine som er treige (boltene som kalipteren er skrudd fast med.) Gjør ren disse, stikk på en audi forhandler å kjøp ett "reppsett" til calippere, koster ca 150 kr. da får du med ny strømpe til disse sleidene. Vist ikke spør om de selger løst. gjør rent inni hullene på kalipteren og. smell dette sammen, og gulle godt er det. Vanskelig å forklare uten bilder, men ta av calipperen og du ser med en gang hva som er galt. tar ikke lange tiden å gjøre dette, 30 min maks. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg