opelfrelst Skrevet November 2, 2013 Rapporter Share Skrevet November 2, 2013 Har kjøpt en Corsa som har rulla 65000km og er ganske så bra stand men kjølevifte starter ikke når bilen overstiger normal temp. Bytta i dag termostat og bryteren på radiator men ingen bedring. Tok ut kjølevifte og satte jord og strøm direkte og vifta er i orden. Er det no rele tilknyttet vifta eller kan det være dårlig jording. Merket når jeg henta bilen at om man trekker ut bryter til varmetråder i bakrute begynner ladelampa og lyse svakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet November 21, 2013 Rapporter Share Skrevet November 21, 2013 Hvordan er batteriet? Vet det høres ulogisk ut, men jeg hadde en gammel bil en gang (ikke Opel) hvor kjølevifta ikke fungerte som den skulle. Da batteriet tok kvelden byttet jeg det, og kjølevifta begynte å fungere som den skulle. Kan selvfølgelig ikke garantere at det er dette som feiler din bil, men det kan kanskje være verdt å prøve et batteri som du vet er bra? Mvh Movikon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg