Gå til innhold

Aaaaaaaaaaarrrrrrggghhh!!!!!

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Var innom "coop bygg" idag , bare for å kikke. Endte opp med å snope meg polermaskin (Clas ohlson varianten , 110W 3200RPM, noen som har prøvd dem ?) 159,- Da kunne jeg nesten ikke la være.. mens jeg går der fornøyd som juling (så på denne maskinen til 400,- tidligere i uka) , så finner jeg en "ass. Bosch varer" hylle til 99,- kr pr stk. Det vil si - vindusviskerene og Super4 tennpluggene jeg betalte tilsammen nærmere 1000,- spenn for i forrige måned , kunne jeg ha blitt mine for nusselige 250,- kr (1,5 pk tennplugger + 1 pk vindusviskere) og det var AKKURAT samme som jeg kjøpte. Stressa vettet av meg for å finne vindusviskere og tennplugger til under 1000,- lappen..(tennplugger x 6 = 400,- vindusviskere 600,-) #%¤#%!"#!"#!&"#&!"&!!!!! jeg skal finne ut hvilke tennplugger jeg brukte å ned å hamstre på tirsdag, gjett om!

Fant led-bremselys , sånn lang pinne til 10,- kr også. Det var litt tøft. Kan se for meg masse stilige effekter for under 100,- lappen. Rødt "Led undercar-kit" for 100,- må jo sies å være billig :) (Ikke det at jeg kjøpte..)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig , men for 159,- klarte jeg ikke la være. Hva om jeg gnir inn for hånd og tørker av med maskin ? Eller motsatt ? Eller er det bare møkka alt i sammen ? Bygge den om til massasjestol ? :))

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Var innom "coop bygg" idag , bare for å kikke. Endte opp med å snope meg polermaskin (Clas ohlson varianten , 110W 3200RPM, noen som har prøvd dem ?) 159,- Da kunne jeg nesten ikke la være.. mens jeg går der fornøyd som juling (så på denne maskinen til 400,- tidligere i uka) , så finner jeg en "ass. Bosch varer" hylle til 99,- kr pr stk. Det vil si - vindusviskerene og Super4 tennpluggene jeg betalte tilsammen nærmere 1000,- spenn for i forrige måned , kunne jeg ha blitt mine for nusselige 250,- kr (1,5 pk tennplugger + 1 pk vindusviskere) og det var AKKURAT samme som jeg kjøpte. Stressa vettet av meg for å finne vindusviskere og tennplugger til under 1000,- lappen..(tennplugger x 6 = 400,- vindusviskere 600,-) #%¤#%!"#!"#!&"#&!"&!!!!! jeg skal finne ut hvilke tennplugger jeg brukte å ned å hamstre på tirsdag, gjett om!

Fant led-bremselys , sånn lang pinne til 10,- kr også. Det var litt tøft. Kan se for meg masse stilige effekter for under 100,- lappen. Rødt "Led undercar-kit" for 100,- må jo sies å være billig :) (Ikke det at jeg kjøpte..) [/quote

får håpe de pussera var bra, da. Til min mb, kan jeg kjøpe ny gummi til 70,-. orginalt.

Den poleringsmaskinen .. Den gjør ikke noe bedre jobb enn du gjør for hånd, men det er jo litt lettere. Får ikke brukt noe særlig trykk på den, for den orker ikke noe. En skikkelig poleringsmaskin er på 12-1500 watt, med variabel hastighet. Noe sånt må til hvis du skal ha håp om å få renset lakken skikkelig og få bort riper og sånt.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmz, lakken min er fersk som påskeliljene i hagen , skal hente bilen fra lakkering i morgen faktisk. Tenkte bare at hvis jeg hadde en slik så er det lettere å polere over bilen. Sånn at det ikke blirt gjort kun vår og høst...

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider