TKarlsen Skrevet Oktober 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Som tittelen sier så har jeg fått problem med en ulyd i forstillinga på bilen. Jeg merker det veldig godt over fartsdumper, og over jernbanespor. Da forstillinga / støtdemperen liksom må strekke på beina. Jeg kjenner også det godt i rattet. Lyden er veldig hard dunk/metall mot metall lyd Noen som vet hvor jeg bør starte å sjekke? Kan legge til at det er 1uke gamle støtdempere og fjærer og de er hele (sjekket de igår). Forstillinga gikk ikke igjennom EU kontrollen. Var stor slitasje på begge endeledd. Så kan endeleddene lage den ulyden? Alt annet i forstillinga ble sjekket, og han sa det så greit ut. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Du bør nok starte med å bytte de endeleddene som du har fått feil på. Endeleddene kan absolutt lage litt lyder og vinglete gange. Siden forstillinga er sjekket og det ikke er avdekket slakk i noen av alle de andre armene så er det god sannsynlighet for at bilen blir bra bare du får byttet de endeleddene. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Han som tok EU kontrollen sa jeg burde bytte både indre og ytre ledd på begge sider + mansjetten siden den var ødelagt. Alt er kjøpt og betalt og jeg har time på verksted om noen dager. Da skal jeg få byttet endeleddene, og tatt etterkontrollen på PKK så bilen blir godkjent. Det er null sporing i bilen. Har prøvd med 19" med 235 dekk, og 16" vinterdekk på 205 dekk. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg