EddysCaddy Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hei folket! Hvor store felger og dekk dimensjoner kan jeg ha på min caddy 09 mod life??? Gjerne bilde som Idè. Også vil jeg ha lysbøyle med 2 lys i. noen som vet om noen som ser bra ut??? Gjerne link eller bilde her og :-) På forhånd takk Ed :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hva vi liker, og hva du liker kan være som natt og dag ;) Søk heller opp bilen din på google bilder og se litt rundt. Der finner du alt fra styling, felger, lys osv osv Finner du noen tøffe felger f.eks, og går inn på siden som bilde ligger på får du som regel opp hvilke dekk dim, navn på felger og ET også ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 19x8,5" ET40 med 235/35-19 dekk er pent.Lyktebøyle finner på på bl.a http://www.carstyling.no Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg