THBe200 Skrevet Oktober 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hei! Trenger hjelp til å få tak i ny varmereguleringsmotstand. Den er litt utenom det vanlige. Kan også kjøpe den med tilhørende coupevifte om det er eneste mulighet. Den virkerå være vanskelig å få taki. Viftemotorens modell 9449150056 og tilhørende motstand som egentlig er det eneste jeg trenger å bytte har litt ulke nummer: 9140010179 og/ eller 9094302385. Jeg har selv en E 200 stasjonsvogn fra 1998. Har sett at de også har lignende på E 320 fra 2000. Det begynnerå bli forferdelig kaldt uten varmeaparat i bilen. Vdig takknemmelig for alle forslag. regulatoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THBe200 Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Det er klimaanlegg i bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Men hadde motstanden din vært deffekt så skulle vifta ha virket på fullt. Om vifta ikke virker i det heletatt så bør du sjekka om vifta før strøm. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THBe200 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei opelduude! Ja har full spenning inn på vifta. Og siden dette er en likestrømskrets, med regulatoren etter vifta i denne serien antar jeg at det er i regulatoren der kretsen brytes. Har googlet litt rundt på problematikken og problemene mine er like de som er beskrevet. Den siste perioden ville vifta bare gå dersom jeg stilte den til å gå for full pinne. Itillegg måtte jeg starte bilen med de innstillingene på klimaanlegget, altså ikke noe jeg kunne stille underveis . Men jeg er ingen ekspert og fortsatt veldig takknemlig for innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Har aldri hørt om at det er koblet på denne måten selv, så tør ikke og påstå noe spesielt. Spørs jo hvor mye penger du vil legge i dette da for det er sikkert fullt mulig og få tak i delen du trenger hos din merkeforhandler. Ellers så er jo deler fra høggern et alternativ. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg