amazon1967 Skrevet Oktober 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i abs sensor til passat syncro 1999 mod? REGNR JU77018 Kjøpte en av de som ser riktig ut som er til "front" og satt inn men fikk ikke resatt lampa, når følern skal inn skal den bankes inn med kraft? eller gå lett? Finner bare når jeg søker på reg nr denne men det er ikke sånn som sitter der Det er denne som sitter der men det står at den er til front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 3B0927807G er orginalt delenr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Er det front eller bak du trenger sensor til? Regner med at det er til front siden du skriver "Kjøpte en av de som ser riktig ut som er til "front" " Er vel ingen av de. Den sensoren du trenger til bilen din har vel også kontakt til bremsekloss slitasje varsling? Delenr: 8D0 927 803 D Og rundt sensordelen sitter det vel også en krans som gir jording til sensoren? Om den er slitt så vil du få feil. Det gjorde jeg på min gamle A4 Så dra til møller, oppgi skiltnr ditt og si hva du trenger så får du det du skal ha. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Det er til bak den ser ut som den du har satt ut bilde av men finner ikke riktig på nett som skal være til bak :w00t for den jeg finner til bak ser ut som den øverste jeg har lagt ut bilde av men bak på min satt det en som den andre på bilde. Det er ikke med slitasjevarsler eller esp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Da du vet det er 3B0 927 807 G, hvorfor bestiller du den ikke da? Møller skaffer de Og om du er redd for å kjøpe originalt, så finnes de på nettet å. F.eks denne http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0265006573-ABS-Sensor-VW-PASSAT-3B2-1-6-1-8-2-3-VR5-2-8-V6-1-9-2-5-TDI-/260892130710?pt=DE_Autoteile&hash=item3cbe61fd96 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Fordi det ikke er lik den som sitter på den er lik denne på linken men det står at det er kunn til forran. Men det sitter sånn bak på min eller kan det bære forrige eier som har satt inn gal sensor? Står det skal være sånn som det er på det første posten jeg begynte med men er ikke den mye større enn den som er på bilde under den igjen? http://www.traderscity.com/board/products-1/offers-to-sell-and-export-1/abs-sensor-for-audi-a4-front-55661/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Ta bilde av den du har og legg ut bilde her da Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Dette er den som sitter der nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Kan denne passe? http://www.nap.dk/dk/autoreservedele/soegning.aspx?q=127783 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Hmmm ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Da er abs føler byttet bak men de får ikke slukket lyset :deng noe annet jeg kan gjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Byttet du bare sensoren? Lønner seg å gjøre ren hullet sensoren sitter i. Du må nok også slette feilkodene på bilen før lampa slukker Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet Oktober 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Lyset slukker vist feilen blir rettet. men greit å få slettet gamle feil uansett.. Skal ikke ha noe jord sensoren, men hullet må være rent å fritt for rust, sånn at du kan presse den inn for hånd. er den løs å fin, kan du egentlig bare la den ligge helt inntil abs ringen, da den skal være "selvjusterende" sensorhylse følger oftest med den nye sensoren. abs ringen må også være uten skader eller for mye dritt å rust. må også sjekke at den er helt "rett" altså uten kast eller "tumleslag" slark i hjullager gir også abs feil.. Så lenge stikket passer, å sensoren har rett vinkel, kan du bruke stort sett alt av sensorer egentlig.. kan også måle at det er lik mostand på alle sensorer. videre kan du måle vekselstrømmen med et vanlig amperemeter, samtidig som noen snur på hjulet. Men... alt dette slipper du som regel å gjøre, da feil enkelt vises ved å ta en diagnose:) kan også være feil i abs enheten selvsagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Vi slettet med utstyr fra et bilværksted men den feilen kommer opp igjen med en gang.... Kan jeg da bruke samme føler som forran den passer i hullet . Brukte dremel til og gjøre reint for rust følern trykte vi bare inn med håndmakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 vist den passer, kan du bruker den ja. hva er feilkoden da? de hjelper ikke å slette feil vist du ikke har utbedret problemet. lyser den konstant før du begynner å kjøre også? vist det er tilfellet, har ikke bilen kontakt med sensoren.. lyset vi slukke når feilen er utbedret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg