djcarma79 Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 hei, skal montere led baklykter på min 2001 mod 2,5 v6 4motion stv og får ikke disse til å virke slik de skal. kjøpte stylinglykter på bs bildeler of disse passer 3b og 3bg. på 3b er det plug nd play, men slik er det desverre ikke på 3bg slik at jeg får ikke lyktene til å lyse slik de skal og flere lyser samtidlig og blinker samtidlig som blinklys osv, noen som har peiling på hvordan man skal kunne koble disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcarma79 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 her er noen bilder av de nye lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Fulgte det ingen tilkoplingsanvisning med? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Hvordan har du prøvd å koble da? Farge mot farge på de kabel skoene? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcarma79 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 fulgte ikke med noen koblingsanvisning å koble farge mot farge passer til 3b og ikke 3bg har prøvd de fleste måter jeg kan tenke meg på å koble å når bs bildeler ikke svarer på henvendelser på hvordan man skal koble så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg