golfen86 Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Har ein a4 1, 8tq som eg kunne tenkt å montere catch tank på, så lurte på om nåken har gjort dette før?:) so kunne gitt nåkken tips:) Om ein kan fjærne veivhus røre som går bort til innsugslangen og berre plugge det? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.