Kvikklunch Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hei. Jeg hadde et problem med lysene mine før, så jeg måtte bytte lysbryteren. Siden jeg byttet, så har ikke baklysene lyst så lenge bryteren ståe i 0. Parklysene lyser heller ikke. Så over bryterne, eneste forskjell var en lask på den gamle bryteren. Den har jeg prøvd å flyttet over, uten resultat. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvikklunch Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Noen som har noen forslag til løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinOscar Skrevet Oktober 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Antagelig en oppgradering, da det ikke lenger er påkrevd med baklys om dagen. Dersom dette gjelder når det er mørkt også bør du ta en tur innom VAG verkstedet igjen for en justering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pek65 Skrevet Mars 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2014 Jeg har også et rart problem med min Golf 1.9 diesel 98mod Kjørelysene sluttet å virke, så nå må jeg vri lysbryteren til "1" men da lyser bare hovedlysene når motoren sviver, når jeg stopper lyser kun skiltlysene. Baklysene lyser ikke om den sviver eller ikke. Noen som har en forklaring på dette? Alle releene er merket med nummere, er det noen som har en oversikt over disse ? Per Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pek65 Skrevet Mars 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2014 Lys bryteren står i 3 possisjon ikke "1" som jeg skrev først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg