volvo240 Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 ok, her er dealen får ikke godkjent go40'n min senkefjærer fordi demperne bak er for lange.. D.v.s at fjærene bak spratt ut fordi bilen ble for høy med orginaldemperene... trenger altså kortere dempere bak(gjerne litt stivere) slik at jeg kan få godkjent senkingen.. Noen som vet om noen dempere jeg kan bruke, som ikke er veldig dyre? gjelder en 244 gle Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Ring BCB - http://www.bcb.no Kjøpte akkurat Sachs dempere der for en pen pris. Har montert de foran, og fungerer veldig bra. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Kjører selv Sachs med senkefjåærer rudt hele, det eneste jeg har og klage på er at når bilen blir lastet fult(745) så slår/bunner demperne når jeg kjører i fartsdumpler og andre ujevnheter, tom bil er det bra komfort og kjøreegenskaper. Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Vet det finnes et billig merke på mekonomen også som kan brukes. Tror ikke de er så værst heller. Husker ikke helt hva de het, men de begynner på M... :rolleyes: Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 http://www.nordicautotech.com skaffer feks bilstein.. tror du må ut med ca. 4000kr for komplett. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Zerox Vet det finnes et billig merke på mekonomen også som kan brukes. Tror ikke de er så værst heller. Husker ikke helt hva de het, men de begynner på M... :rolleyes: Monroe.. Men disse er like lange som orginal demperene... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg