TKarlsen Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg skal bytte fjærer bak på en Audi A6 FWD. Der sitter demper og fjæra for seg selv. Demperen er grei, men det er veldig trangt å kome til med fjærklemmer på fjæra. Så finnes det en lurere måte å få senket brua mer? Nå virker det som den henger igjen i foringa til bak akslingen/brua. Er det bare å løsne (ikke skru ut, bare løsne) på nr 5 på bilde under for å få brua til å falle lavere? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ikke vri for mye da du kan ødelegge foringene. Du kan løsne 4/5 eller 9/10, alt etter hva som blir enklest. Om du løsner 4/5 så ikke tighte det til igjen før bilen står på hjulene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ja, er redd for at det blir for mye belastning om jeg skal prøve å bøye ned hele brua for å få på nye fjærer. Planen var å løsne litt på 4/5, så foringa holder seg. Så bytte det jeg skal bytte. Sette på hjula og få den til å så på hjula. Så stramme til 4/5 igjen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Høres ut som en god plan :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg