TKarlsen Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hvor får man kjøpot god solfilm som er god å legge + ser fin ut fra innsiden og ut? Husker før i tiden så var Torshov filmen, eller biltema filmen veldig lilla fra innsiden og ut. Er de forsatt det, eller har de fått inn bedre film? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99nikei Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 filmen fra biltema som kan gjenbrukes er vist fin og legge på, men veit ikke hvordan fargen er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Kan biltema filmen varmes og formes til ruta da? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Biltema folien er vel ikke den beste når det kommer til varme etter min erfaring den kan uansett ikke samenlignes med kvalitets solfilm. Biltema filmen stopper heller ikke noe særlig varme mens de bedre filmene stopper opp i 70% av varmen, eg brukte solar men de som bytter vindu på biler som riis bilglass og hurtigruta carglass etc selger ofte skikkelig solfilm. Nå koster det litt mer men det blir mye finere, du vil også få mye bedre utsyn enn du får med billig filmen, med den skikkelige kan du også velge om du vil ha litt farge som blå/grønn farge i filmen det finnes også chrome og andre farger så utvalget er mye bedre. Om resultatet skal bli bra må du forhindre støv mellom filmen og vinduet, grundig rengjøring av vinduet er viktig og om bilen har deksler som har stoff på seg rundt vinduene du skal sote bør disse sprayes med vann så ikke det drysser støv mellom film og vinduet ved montering. Nå har ikke eg prøvd denne filmen til biltema som kan gjenbrukes men har prøvd 2 typer fra biltema, uten og bli imponert. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg