salms Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hei. Som topic er inne på så sliter konebilen med et slitent utløserlager. Er dette noe hokus-pokus å bytte? Eller er det noen rundt Mjøsa her som tar på seg jobben mot noen kroner? Det er en 2004 modell med 1.6l motor. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hokus pokus er det vel ikke, men girkassa må ut så litt skruing blir det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Skjønner, du bor ikke nær Hamar og har lyst å prøve? :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Bor på den riktige sida, og har ikke veldig lyst:)) Har p.t. ikke løftebukk og å ligge under biler er jeg ferdig med Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Åh, få lånt deg en løftebukk da.. :DAltså, rette og gærne sia har jeg ikke noe forhold til, da jeg er eksiltrønder som flytte hit pga skjøgen i mitt liv :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Sorry, men jeg står over :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Søren og.. Kjenner ikke noen i området som gjør slikt på hobbybasis heller? Det som er dritten med å være emigrert, kontaktnettet mitt rundt her er minimalt enda.. :/ Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ikke i farten Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg