supercz Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 hei, vilke seter passer i en 2007 passat?, å er det vanskelig å bytte? tenkte å bytte orginal setene med skinn seter fra en annen bil vist det var mulig. noe jeg går ut fra siden en kompis av meg bytta sine i sin 97 a6 til seter fra en s4:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Har hatt ut mine seter i 2007 Passat. Det er en OK jobb. Baksetene er rimelig enkle værtfall. Skal du bare bytte seter er som regel det en grei sak. Men skal du få det strøkent om du har stoff fra før må du bytte dørsider osv og. Sjekk her. http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-B6-Variant-Lederausstattung-Sport-Innenausstattug-Leder-Latte-Machi-/271215165958?pt=DE_Autoteile&hash=item3f25af0206 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg