hallvardr Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Dørhåndtakene er oksidert, så jeg har fått tak i nye, men får ikke av de gamle. Er det noen som vet hvordan en får de av? Her er fremgangsmåte på B6: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/212229-DIY-Door-Handle-Rattle-Repair Når jeg forsøker dette på min kan jeg presse en metall del kanskje 5mm bakover, men håndtaket sitter fortsatt fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audil Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ikke prøvd dette selv, men jeg forstår det slik at du skal skyve staget fra venstre mot høyre en kvart tomme (5mm burde være ok). Da skal lokket komme fallende ned. Siter 97 Audi A6 2.6 quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Har forsøkt det, men det kommer ikke ned som på B6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Da fikk jeg noen gode tips på Audizine og fikk fikset det:) Det er bare en plastkile som holder det, og den kan presses helt ut med et langt tynnt skrujern. Ser litt bedre ut nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg