Gå til innhold

Innstallere subwoofer i Golf 5

Ranger emnet


ChrisGolf

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å innstallere en subwoofer inn i min Golf 5. Har per idag spilleren RNS300 (Radio med navigasjon) som jeg vurderer å beholde til denne sub'en. Har noen her inne vært borti denne spilleren eller en lignende, og vet hvordan jeg kobler opp til sub'en til spilleren?
Skal ikke ha det drøyeste og værste på merkede, men ha litt ekstra bass :)

Sub'en er ikke kraftig, vet faktisk ikke hvor kraftig den er grunnet jeg fikk den av en fra jobben.. Kassen er like bred som det ene baksetet, som er like bredt som en voksen person. Legger med et bilde til slutt av størrelsen på kassen.
I tillegg må jeg vel montere en forsterker, så om noen har informasjon til en som skal klare denne sub'en, gi meg gjerne noen tips!


V1ZZRHJj.jpeg

 

 

mvh
Chris

edit; litt mer info om størrelsen av kassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Str på kassa spiller ingen rolle for oss, vi trenger å vite hva slags element det er. For da kan vi lett finne hvilken forsterker du kan bruke

 

En makspris på forsterker er også greit å ha med :) 

 

Og for å få linje utganger på spilleren din må du kjøpe denne:
http://www.amazon.co.uk/T1-Audio-T129VW02-Output-Harness/dp/B004S6JELS/ref=pd_sxp_f_pt

 

Den kan du kjøpe på nett, eller kanskje hos Møller

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for svar! Legger med bilde av baksiden til elementet. Går ut ifra at dette er et 10 " element? Forrige eier fortalte han drev denne med en billig biltema forsterker

post-146900-0-71044600-1381657843_thumb.jpg

 

Jeg tenkte kansje å betale max 1500 kr i en ny forsterker grunnet at den ikke skal drive det groveste grove.

Noen tips ang. dette?

 

_

 

Denne linje-utgangen, hvordan er den å koble opp til spilleren?

 

 

 

mvh
Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår