Espen Solheim Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hei eg ser det er ein mute ledning på den nye spilleren min skal eg koble denne til?. Spilleren har innebygd parrot Bluetooth men når eg mottar ein samtale vil da lyden automatisk skrus av eller er det det denne mute kabelen er til? Rekner med att denne går til jord og da aktiverer mute, stemmer dette? Var veldig lite info om hvordan man kobler til spilleren, eg skal også koble til ein ledning til ryggelysbryteren men står ikke noe om det er + eller - denne skal kobles til. Lurer også på om noen vett hvor ryggelysbryter er på golf4/1.6 16V/2001 modell. Takker på forhånd for svar :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Om det er bluetooth i spilleren så muter den automatisk da du mottar en samtale. Så du trenger ikke å tenke på den kabelen Du kan koble den til ryggelyset ditt (+12V) ;) Litt langt å trekke kabel, men men. Du kan også finne den kabelen under stofftrekket ved sjåfør siden, men det er en del å velge mellom. Så du må måle deg frem til riktig kabel Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ja blir nok og trekke den bak til ryggelyset da, fant ut att ryggelysbryteren er på girkassen men eg skal koble Remote,RCA og ryggekamera kablene fra spilleren til bagasjerommet så da kan eg like godt ta og koble meg på ryggelyset. Takker for svar :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg