[kj] Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 bare ventet 2,5mnd nå da.. men de sa at den var på hønefoss nå... så... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by [kj] bare ventet 2,5mnd nå da.. men de sa at den var på hønefoss nå... så... ¨ Hvor mye måtte du gi for grillen da ?? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 grillen koster 1300kr den.. også har jeg bestil fanger.. .så får se når den kommer :P muhaha.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Passat 2,0 ltr i , 115 hk ( 2E. motor tror jeg) Hadde problemer med fusking på litt høyere turtall, 4000 rpm og oppover. Gikk og stanget imot litt. Når jeg tråkker gassen i bånn henger den igjen litt før den "kommer".. Så jeg bestemte meg for å latt de på vag prøve... Hadde bilen inne på VAG i går for justering av CO og tenning.. Men dette hjalp lite. Noen som vet noe om dette/hva det kan være ?? mvh.. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Hva slags dekk dimensjon er det på hjula dine? har faktisk sett på akkurat makne felger til bilen min nå.. så lurer på om e ska bli kvitt 15" og gå over til 17.. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by passat kara Hva slags dekk dimensjon er det på hjula dine? har faktisk sett på akkurat makne felger til bilen min nå.. så lurer på om e ska bli kvitt 15" og gå over til 17.. hehe vemund Dekk dim. er 205-40-17, Dunlop SP 9000 Det gjør seg med slike felger på passaten ja... Her er det bare å løpe og kjøpe.. ;) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Infinal Dekk dim. er 205-40-17, Dunlop SP 9000 Det gjør seg med slike felger på passaten ja... Her er det bare å løpe og kjøpe.. ;) og det går bra itte no subbing? tok seg veldig bra ut på bilen din så jeg.. er vel 7,5 breie disse felgene.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by passat kara og det går bra itte no subbing? tok seg veldig bra ut på bilen din så jeg.. er vel 7,5 breie disse felgene.. vemund Ikke merka noe til subbing enda... Stemmer det, 7,5 breie... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg