Svewiik Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Hei .. har en vectra b 98 stv 1,8l med elektronisk klima anlegg. Det har seg sånn at vifta går kun på max hastighet og tror derfor at jeg må bytte motstanden. Mitt problem er at jeg ikke vet hvor den sitter plassert .. noen som kan forklare meg det så blir jeg gla :-) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Denne sitter rett ved vifta. Varmeapparatvifta sitter under viskerne, dvs du må av med viskerarmene, ut med den svarte plata. Så ser du et svart deksel midt under der. Det må og bort og da kommer du til på vifta. Løft ut vifta og det skal sitte under der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg