Jesper Pettersen Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 hei! bilen min bråker veldig nå. har tatt bilde av flexrøret og du kan se at det er hull der. må jeg skifte kun det, eller hele eksosanlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper Pettersen Skrevet September 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 [ATTACH]40480[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Hadde samme problem med min A4. Byttet kun flexirøret. Lever bilen til Svensen eksos eller noen som driver med det. Kort tid, jeg betalte 2000kr for deler og jobb Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Skjedde hos meg og, hele driten datt av. Er en revidert utgave av eksosen, men da må du bytte fra manifoilen og til røret etter katalysatoren, da er ikke katalysatoren sveiset eller lignende, bare skrudd. Men det koster endel tusenlapper i deler. Jeg kjøpte denne: Fleksibelt skjøterør, universal - Biltema Og fikk sveiset den inn av noen elever på VGS :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dundee Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 Ta en titt her: Avgassystem och katalysator - www.fixabildelar.se mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper Pettersen Skrevet September 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 idag begynte motorelektronikk lampa å lyse. kan det ha noe med at det er hull i eksosen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 tvila sterkt, men ta diagnose. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg