jorock Skrevet September 22, 2013 Rapporter Share Skrevet September 22, 2013 Jeg driver på å tenke på å skifte nr 2 bilen. Og da er en rav 4 en bil jeg vurderer. Ser det er flere 2002-2004 til 80000-100000kr som ligger på finn.no Er det noe spesielt jeg må være obs på? Hvordan er forbruket på de utgavene med diesel? Alle svar mottas med takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimbaOlsen Skrevet September 23, 2013 Rapporter Share Skrevet September 23, 2013 Hei, Vær oppmerksom på clutchen (med dobbeltmassesvinghjul), det er ett svakt punkt på disse bilene. Hvis det er vanskelig å sette i gang bilen uten at den rykker bør du være skeptisk - jeg gikk selv på en smell med min 2005 model. Forbruket på min diesel er ca 7,6/100 km. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bankerott75 Skrevet April 3, 2014 Rapporter Share Skrevet April 3, 2014 støtdemper beskyttelsesgummien fremme på begge sider var sprukket og morken på min 2001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg