Gå til innhold

Selges: '99 Audi S4 2.7 Biturbo facelift sedan

Ranger emnet


Torak

Anbefalte innlegg

Jeg har altså nå bestemt meg for å selge S4'n av den enkle grunn at jeg har lyst til å prøve noe nytt. Denne bilen har vært i mitt eie i 1.5 år, og i løpet av den tiden har ikke bilen hatt ett eneste lite problem. Kun vanlig og regelmessig vedlikehold har vært nødvendig.
Bilen har full historikk med kvitteringer/utskrifter fra bl.a. audi database som viser at den har fått alle servicer den skal ha.
Jeg hadde nettopp storservice på bilen hos S-sentrum rett før jul hvor reg.reim, vannpumpe, strammere etc. ble byttet, så denne relativt dyre ekstrakostnaden slipper nestemann å tenke på. Bilen fikk siste oljeskift-service for 8000 km siden.

Litt info som er verdt å nevne om selve bilen:

- Garantert km.stand på 138 000
- Alle servicer regelmessig utført hos autorisert verksted
- Navi pluss

- Sportsinteriør i helskinn

- Godkjent med justerbart senkesett

Ting som har blitt byttet/utbedret i mitt eie:

- Drivknute venstre foran
- Hjullager høyre bak
- Ny FIS skjerm i speedometer(grunnet standard pixelfeil som disse bilene alltid har)
- Godkjent justerbart senkesett i vognkort av typen Supersport Black Evolution(helt nye dempere/fjærer foran grunnet feilbestilling første gang)
- 8x18" Avus felger fra Audi S8 (helt like de standard S4 felgene, men 1" større og 0.5" bredere)
- 7.5x18" RS4-ll med nye piggfrie vinterdekk, Nokian Hakka R

Kan evt. få med OZ Racing felgene som bilen er avbildet med mot et tillegg på 10.000,- og at jeg samtidig da får beholde Avus-felgene.

Bilen ble sjekket med vagcom for fire uker siden, og den viste absolutt ingen feil.
Kan også nevnes at bilen veldig blank og fin i lakken, og den har fått utrolig mye vedlikehold i form av innvendig vask/rens og polering utvendig.

Her får du mye bil for pengene.

Ring, sms eller mail.

Tlf. 41448571
torekvilten@hotmail.com

Salgspris: 225.000,-

Fotograf: André Jaskiewicz

AudiS452Web_zps422c4db2.jpg

AudiS448Web_zps59f8c5c6.jpg

AudiS447Web_zps86253dc5.jpg

AudiS446Web_zpsb12c033b.jpg

AudiS443Web_zps8ead9ec3.jpg

AudiS449Web_zps8ad82b3f.jpg

AudiS444Web_zpsffd5349c.jpg

AudiS450Web_zps4e37ef98.jpg

AudiS451Web_zps8bb65b4f.jpg

AudiS454Web_zps421a33ab.jpg

AudiS453Web_zps29ec412f.jpg

AudiS455Web_zpsa3b27040.jpg

null_zpsbdebfca5.jpg

null_zpscc0086d2.jpg

Bilder av bilen med originale 17" S4 felger som nå er solgt til fordel for eksakt like felger i 18":

Audi-S4-26-Web.jpg

Audi-S4-31-Web.jpg

Audi-S4-33-Web.jpg

Endret av Torak

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår