Gå til innhold

Frontsett til Mercedes w124

Ranger emnet


Nesta89

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skulle hatt bytta mitt originale frontsett i Mercedes w124n. Det er vanskelig å finne noe som passer rett inn.

 

Har sett på et alternativ som garantert passer:

 

Mercedes E-klasse W124, Monacor CRB-120PP - www.TransMedia.no

 

I tillegg fant jeg ett her som jeg er usikker på om vil passe:

 

Seas H1304 MCA12RC (Produktdetaljer) [dynaBel AS]

 

Har innvendinger på om disse er bra? Eventuelt andre forslag til frontsett som passer inn uten modifikasjoner?

 

Prisklasse kan være litt avhengig av hva man finner, men under tusenlappen.

 

Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seas elementet er veldig bra, men det er en ren mellomtone, så du trenger delefilter og diskant i tilegg. Er vel også beregnet for hjemmehøyttalere det elementet. Monacor elementene er helt ok til den prisen, men man får ikke veldig gode høyttalere for 400kr ;)

Skal du ha noen skikkelig bra, så er denne fin: Tang Band W5-1611SAF 5" Full Range Speaker 264-918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen Rainbow fra samme plass, passa rett i, korrekte festeklips, og lyden ble bra.

Men ville satt noen tydelige krav til leveringstid, er flere som har ventet litt, jeg var uansett fornøyd med handelen når alt kom til alt.

Mye bra viten hos transmedia følte jeg, handler gjerne der igjen.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar begge to! :)

 

Cossiemk1: Ja, det stemmer nok. Det var vanskelig å finne høytalere i en ukurrant dimensjon.

 

Einar: De Rainbowhøytalerne har jeg sett etter på Transmedia, men de finner jeg ikke lenger i varesortimentet. Jeg har søkt på tidligere tråder på forumet her, men det er vanskelig å finne høytalere som er i varesortimentet pr.2013 når trådene er fra 04-09 etc.

 

 

Finnes det 5,25" som passer oppi der? Kanskje med liten magnet og at de bygger lite i høyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår