mabe1703 Skrevet September 20, 2013 Rapporter Share Skrevet September 20, 2013 Hei har akkurat fått tilbake min Audi A4 98 modell fra hellakkering (Kun pga at det ble tilbydt gratis) og har da bestemt meg for å gjøre de siste småtingene med bilen som jeg mener mangler. Å dette bringer meg da til tema spredere, og om dette lar seg gjøre. Jeg har NULL peiling når det kommer til bil. Men det jeg lurer på er om det lar seg gjøre, og evt mye dette vil koste (må det være lovlig)? har hørt det koster en del for "orginalt" piss der man kan regulere lysene o.l? Som sakt null peiling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 20, 2013 Rapporter Share Skrevet September 20, 2013 Fog Lights Lamps Grille Set for Audi A4 B5 1994 1998 | eBay 300+/-, bytt ut de originale grillene med disse som har lys. Evt disse, men de koster litt mer A4 B5 8D 1994 1998 94 98 DRL Daytime Running LED Fog Light Smoke for Audi Car | eBay Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet September 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2013 Fog Lights Lamps Grille Set for Audi A4 B5 1994 1998 | eBay 300+/-, bytt ut de originale grillene med disse som har lys. Evt disse, men de koster litt mer A4 B5 8D 1994 1998 94 98 DRL Daytime Running LED Fog Light Smoke for Audi Car | eBay Tenkte litt mer på den første du sendte, er men fan av de "runde".. dette er sikkert et dumt spm.. men hvordan blir dette med styring av av og på med sprederne :P? sorry for at jeg spørr dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 20, 2013 Rapporter Share Skrevet September 20, 2013 Det jeg gjorde da jeg monterte slike på gamle bilen min var å kjøpe original tåkelys bryter og brukte den som ren av og på bryter. Fant ut hvilke pinner bak på bryteren som jeg måtte bruke. Måtte også inn med et rele Så da ble det opp til meg å bruke lysene riktig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg