Gå til innhold

Ettermontere midtarmlene på Skoda Octavia 2010

Ranger emnet


phamp

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har blitt en lykkelig eier av en Skoda Octavia 2010 1,2 TSI med DSG. Er super fornøyd med bilen, men dessverre mangler bilen armlener.

Har funnet en brukt armlener som tilhører Octavia 2012. Motor: 2,0TDi CFHF, Girkasse:6TR4X4

Noe som har erfaring om ettermontering av orginalt armlener?

Tror dere dette passer til min bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

Siden de bruker samme chassis vil jeg tro at dette skulle du få til ja :) mulig at du må ha midtkonsollen og men dette ser du når du begynner å skru. Jeg ville hvertfall prøvd og montert orginal. Har du kjøling i hanskerom? i orginal armlene er det og kjøling så da ville jeg fått tak i rørene slik at du får denne funksjonen og, litt mere jobb, men det ser du hva behovet ditt er :) Jeg synes hvertfall at dette er en kjekk ting å ha :)

Lykke til med monteringa og grattis med go bil :)

2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på Superskoda passer nok, men er nok ikke helt lik originalboksen. Den har en topp som er regulerbar både frem og opp, og kjøling ser også ut til å mangle. Men for all del, deilig å legge albuen på! Hvis du har funnet en originalmontert boks (jumboboks) så skal jo det være mulig å montere den i din bil, det spørs bare hva som må byttes og hva du ikke får av funksjonaliteter (kjøling, luftventiler og mediakontakt).

2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4

1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld)

2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår