Gå til innhold

Toyota Camry gatebil dem fullt bodykit

Ranger emnet


Volvo 360 GL

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal spare opp til ny bil og skal ha Toyote Camry 2001 modell. Jeg har funnet en webside som har bodykit til nesten alle biler. Der fant jeg mange fete bodykit til Camry. Jeg har funnet ledlykter bak og sorte klarglasslykter med kult design og skal sette alt p[ bilen. Tenker jeg har penger nok til bilen om et ar. Alle setene skal handsys i rodt og sort skinn med DVDspillere i nakkestottene. Og det er deilig med automatgir og det kan Toyota og det skal jeg ha. Det blir en utrimmet motor men jeg skal modifisere eksosanlegget og da hores den ut som en 4 liter. DobbolDin stereo med navigasjon og ryggekamera blir en selvfolge. Man maa ha horsel over det normale for a hore at det ikke er V8 men rekke 4 nar jeg modifiserer eksosanlegget. Det blir en eksospotte pa hver side. Sote rutene skal jeg ogsa. Tenkte og bare bruke den til koseturer hovedsakelig som a kjore i Trollstigen feks. (bor i more og Romsdal) 130hk passer ikke til drifting. Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personleg ville eg droppa styling. Eg ville heller funnet eit godt utgangspunkt, og montere i ein av dei beste motorane frå Toyota (1.8 eller 3,5 ombygd av Lotus) brukt i Elise, Exige eller Evora. 1.8 med kompressor pluss girkasse passar nok best i den bilen du vil bygge om.

I Lotus Elise og Exige er denne motoren tverrstilt med manuelle girkasse. Så det bør passe greit i ein framhjustrekte bil.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår