Erazed Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Hei :) Sliter med at forsterkeren (Cadence zrs6500D 2400w 2ohms monoblokk) detter ut når jeg spiller litt høyt. Forsterkeren driver 2x12 JBL. Mistenker at dette skjedde da jeg skulle på prøveteste litt, å hadde litt for mye gain å litt for mye lyd :p Men uansett, når den detter ut er det lys i cadencelogoen men det grønne lyset er borte å det er heller ingen lys i protectlampa.. Det var koblet kondensator (dynabel 1.5f) men den koblet jeg fra siden jeg mistenkte at det var den, men ingen forskjell. Anyone? :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Kan jo være at dioden som skal lyse i protect ikke funker da... Hvor er forsterkeren jordet? Mål spenning inn på forsterkeren når den kutter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg