Polo Classic Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by B.T.i noen andre ting enn montering/demontering som skiller? Kun få uorginale har "tilbakeslagsventil" eller noe sånt. Forhinderer at all oljen renner ut av filteret når motoren ikke går. Ventilen gjør at motoren for trykk/smøring fortere ved kaldstart Det er lett å høre, ventilløfterene klapprer ved start med uorginalt filter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Polo Classic Kun få uorginale har "tilbakeslagsventil" eller noe sånt. Forhinderer at all oljen renner ut av filteret når motoren ikke går. Ventilen gjør at motoren for trykk/smøring fortere ved kaldstart Det er lett å høre, ventilløfterene klapprer ved start med uorginalt filter Ok, det med løfterne har jeg faktisk merket! Thanx Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 skal en ha olje på bilen da? trodde det holdt med bensin jeg:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.