EvilKitchen Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 hei, jeg skal prøve å lakke en bil for første gang, jeg har lakk, klarlakk, tynner og herder som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. lakken et i en bøtte fra bilxtra og har ingen label. hvordan vet jeg om denne lakken skal tynnes og eventuelt hvilket blandingsforhold? skal jeg bruke herder/tynner i lakk og klarlakk eller bare i en av de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Du må først finne ut hvilken type lakk det er, om det er base eller 2K, er det base, må du vite om den er ferdig tynnet, eller om den skal tynnes med tynner eller med vann, og du må vite hvilket merke lakken er for å finne blandeforhold Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg