xyrias Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Hei, bilen jeg har lader rart! Om jeg ligger på halv gass så har tuboen en tendens til å bare ville lade fullt trykk! Og hvis ikke så går den i nødmodus ecp lampe elns! noen som har peiling? Bilen går godt å drar bra, men må nesten ligge på flat gass i motbakke eller så lader den fullt på halvgass eller mindre og går i nødmodus om jeg ikke gir på! Peil noen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Som alltid lønner det seg å ta en diagnose, det vil mest sannsynlig gi deg svaret på hva som er galt. Ellers kan du sjekke alle vakuumslanger via innsug - N75 - WG, se etter hull eller sprekker. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg