SupRnova Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Ser ikke ut som en Ghia X. Har hvertfall ikke den typiske tre detaljen på rattet. I tilegg var vel Ghia X levert med delskinn seter. Forskjellen på ventilerte og ikke seter er som du sier, med og uten kjøling. Forhindrer at du blir svett i rompa på varme sommerdager ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Skall sote vinduene bak på mandag, tenkte 20 %, blir det for mørkt eller akk passe?:-) vill kunne se ut i mørket og:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Har selv 15% og syns dette er bra. Null problem å se ut. Selv på natta. Ville hvertfall ikke hatt noe lysere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Ja, lenge si eg har oppdatert her, veldi mye har skjedd det året eg har hatt den. Eg har fått: -Sotet rutene bak -Lagt opp kalbler å innstalert annleg -Ordnet til 2din og kjøpt meg en billig spiller med DAB + -Kjøpt nye felger -Montert xenonlys på både fjærnlys og grøftelys/tåkelys Skjer litt her og der, har også kjøpt meg ein motorsykkel som eg har pusset opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg