conconsal Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Noen som har byttet til turbo motor i gammel bobil. Har en Ducato 88mod. (8144.67) 2,5D uten turbo, blir noe liten, har en(8140,67) 2,5td 97mod. Kan dette passe om jeg bytter over i bobilen.? Event ta hele klumpen med gear kasse / fester og det hele.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ph-primera Skrevet Mars 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2015 Hei Har dessverre ikke svar på ditt spørsmål. Har nylig kjøpt samme type bil.Jeg er I villrede om så mye.Lurer på om jeg skal tørre å skifte tann reim selv,men finner ingen info om hvordan dette kan gjørs.Vet ikke engang hvilken verksted manual jeg skal kjøpe som dekker denne prosedyren.Ser ut som vi har biler som har "forlatt markedet "de som kunne disse bilene er ikke lenger aktive I bransjen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg