Aalsen Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Har gjort litt research. Skal fikse rusten hjulbue slik at det ikke ruster igjen. Jeg tenkte å slipe ned til metallet, grunne med zink, så grunne med 2k epoxy over, deretter lakke. Blir dette tett? Fester lakken seg på epoxy? Har lest at noen har fyllergrunning mellom epoxy og lakk, men det er for å kunne slipe og få det rett før lakking ettersom jeg har forstått? Jeg har ikke tenkt å slipe noe før lakking, er ikke såå nøye :p Vil bare få det tett og hindre ny rusting. (gjelder en gammal bil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet August 27, 2013 Rapporter Share Skrevet August 27, 2013 hjulbuen din ruster trolig fra innsiden( mellom inner og ytterskjerm) Så det meste du gjør her vil bare vare ei kort stund. med mindre du skifter hjulbua da... men det er en helt annen jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 vist det ruster fra innsiden og ut og man da prøver å slipe ned til metal så vil man vel ikke finne bart metal heller? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Hvordan hjulbue er det? Er det bak så kan det hende som de over her sier at det er mer omfattende. Er det foran så kan du trygt bytte skjerm Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Syregrunning så epoxy så fyller så lakk da holder det en stund Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet September 22, 2013 Rapporter Share Skrevet September 22, 2013 Syregrunning så epoxy så fyller så lakk da holder det en stund Holder en stund, men er det en salgslakkering eller skal han beholde bilen er spørsmålet, og om han skal beholde bilen så er en stund (for meg) ikke en god nok løsning Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg