Lompe Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Jeg må nesten kommet med et lite rop om hjelp. Lister opp spec på motor: * RB25det * 750cc 12ohm dyser * Fuelrail * topp montert turbo + IC * 300zx z32 CAS ( fordi jeg måtte ha AEM sin tennskive, så da fikk jeg tak i denne) * AEM series II * Mazda RX7 map sensor * AEM luft temp sensor Når jeg tar ut CAS'en og vrir på den for hånd klikker det i dysene og det kommer gnist på plugg 1. Jeg skrudde bare ut 1 plugg for å se. Jeg bruker AEM sitt oppsett på denne motoren, men når jeg vrir om nøkkelen kinner den i 3 sek før det kommer et skikkelig smell fra potta. Jeg har testet å snu om på signal-ledningene inn på CAS for å se om jeg har satt de feil, men når jeg bytter om får jeg ikke gnist, klikk i dysene eller turtallvisning. Regner med tenningen er help ute, og ECU står på 0 grader ved crank. plus CAS står slik at boltene er midt på. Utloves snart dusør, heder og ære for den som kan hjelpe meg med å få start på denne. Kan legge ut screenshots av oppsettet eller legge ut hele filen om det hjelper. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Har du justert inn tenningen? Normalen er vel å kjøre Lock på 10grader fortenning for å få fyr på skuta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøffel Skrevet November 28, 2013 Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Har du bensin og gnist på pluggene sulle du få start.Er det noe sånt som tommgangs-ventil se at denne ikke sitter fast slik at du tar inn falsk luft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg