Jägermeister Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Ja, men den er ikke original. Kan selge deg en ny og original til 325kr ferdig levert, men du får den kun om ca 2 uker... Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 2 uker blir litt lenge og vente. Får stikke innom møller imorgen. Men det er den delen jeg sendte link på? Selv om dem har kalt den for temperaturgier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Giver eller sensor - samme greia. Ok, hvis det haster så får du kjøpe den hos Møller. Jeg bestiller VAG deler i morgen tidlig så hvis du vil ha den må du gi meg beskjed før kl 10.00. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Den er god! du får beskjed om jeg skal bestille fra deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Da fant jeg feilen! Det var ene sikringen til tempføleren :) Tok av kontakten på føleren og gjorde rent, og byttet sikring, så var det iorden! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Ja det glemte eg og spør om he he,bra du fekk fikset det :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg